Subject: Re: Verejna konzultace k prezkumu pravidel EU v oblasti autorskeho prava - CESKY
From: "Mgr. Sylva REHOROVA" <[log in to unmask]>
Date:Mon, 3 Feb 2014 06:32:22 +0100

Dobry den,

male doplneni a dobra zprava pro vsechny, kterym pripadal  datum 5/2/2014 prilis casny.
Termin pro vyplneni dotazniku v ramci Verejne konzultace k prezkumu pravidel EU v oblasti autorskeho prava byl posunut na 5/3/2014.

S pranim pekneho dne, Sylva Rehorova

Filozofická a právnická knihovna
Sady Pětatřicátníků 16
306 14 Plzeň