Subject: Verejna konzultace k prezkumu pravidel EU v oblasti autorskeho prava - CESKY
From:Miroslav Bartošek <[log in to unmask]>
Date:Wed, 29 Jan 2014 12:32:51 +0100

Dobry den,

dovoluji si pripomenout, ze jiz *jen do 5.unora 2014* ma kazdy
z nas (at jiz jednotlivec sam za sebe nebo jako knihovna) moznost
vyjadrit svuj nazor na soucasne nastaveni autorskopravni ochrany
v EU. Viz Konzultace Evropske komise k prezkoumani unijni
upravy autorskeho prava, bud odkaz na stranky MK CR v e-mailu kolegy
Matusika nize, nebo stranka s podrobnym vysvetlenim u Piratu
na http://www.pirati.cz/konzultacecopyright

Evropska komie ma povinnost vzit vsechny nazory do uvahy pri
priprave/zmenach EU legislativy.

Pokud si tedy myslite, ze soucasna autorskopravni ochrana neni
dobre nastavena (viz 70 let po smrti autora, a dalsi), je dobre
a zadouci ozvat se!!! Nenechejte se odradit dlouhym dotaznikem,
neni treba odpovidat na vsechny otazky. Podrobne je to rozebrano
napr. na pirati strance viz vyse.

Do konzultace se muze zapojit kdokoliv.

Zdravi,

Miroslav Bartosek