Subject: Re: Ke koalicni dohode v Nemecku (nejen pro knihovniky)
From: Jiri Pavlik <[log in to unmask]>
Date:Mon, 2 Dec 2013 14:07:45 +0100

Dobry den,

na strankach e-deposit NK je vystaveny text ke stavajici a vytvarene
legislative v ramci projektu
od dr. Matusika:
     http://edeposit.nkp.cz/cs/uzivatelsky-pristup
Na strankach e-deposit NK je take vystavena prezentace dr. Matusika k
legislative ze seminare
projektu 7.11.:
     http://edeposit.nkp.cz/cs/akce

Na strankach E-knihy pro knihovny -
    https://sites.google.com/site/eknihyproknihovny/
je uvedeny strucny souhrn zdroju a platforem s ceskymi e-knihami pro
knihovny. Jde o zpristupnovani
a vypujcovani za ferovych podminek vyjednanych s nakladateli a autory
bez problemoveho vyuctovavani
pres Dilia.

Pekne prosincove odpoledne preje

              Jiri Pavlik