Subject: Re: k nekolika autorskopranim momentum
From:Miroslav Bartošek <[log in to unmask]>
Date:Fri, 6 Dec 2013 11:11:39 +0100

Dobry den,

Dne 6.12.2013 9:26, Jiri Pavlik napsal(a):
> vyjadreni k podminkam u Digitalniho archivu UCL AV CR  -
>      http://archiv.ucl.cas.cz/index.php?kontakt=1
> bych nechal na nektereho z kolegu expertu na legislativu.

nepochybuji, ze kdyz se v tom zacne nejaky pravni pozitivista
hrabat, najde tisic a jeden duvodu, proc je to cele spatne a
tudiz je nutne to zakazat/omezit - anebo alespon zpoplatnit
(= odvadet prislusne vypalne).

Podle mne je ale zcela zasadni, aby vznikaly a udrzely se
pri zivote tyto "ostruvky pozitivni deviace", ktere dokazi
najit a uskutecnit reseni i za situace, kdy vetsina je
presvedcena, ze "to nejde".

P.S.
Doufam, ze pozornost, kterou tato diskuse ke skvelemu
digitalizovanemu archivu UCL pritahla, nebude mit pro nej
znicujici ucinky v duchu prvniho odstavce vyse.

Zdravi,

Miroslav Bartosek
UVT MU