Subject: Re: k nekolika autorskopranim momentum
From: "Mgr. Anna VYCITALOVA" <[log in to unmask]>
Date:Wed, 4 Dec 2013 15:33:46 +0100

Vážení,
obávám se, že následující větu z mého příspěvku do diskuze rozhodně vyvodit nelze...
"bylo by zajimave vedet, kolik osob z knihovnicke obce jeste povazuje VYDELECNE odkazovani na PIRATSKY obsah za LEGITiMNI, aby bylo mozne povazovat vyhradu vuci takovemu nazoru za vyrizovani osobnich uctu."
Do svého příspěvku jsem nenapsala, že považuji výdělečné odkazování na pirátský obsah za legitimní...
To jestli považuji nebo ne, není pro celý problém vůbec důležité.
Nemám problém s věcnou argumentací, k níž je také tato diskuze patrně (opravte mě, jestli se mýlím) určena.
Nelíbí se mi pouze forma vedení diskuze, nikoliv věcné argumenty v ní obsažené a dovolím si poznamenat, že rozhodně nejsem sama.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Vyčítalová