Subject: Re: k nekolika autorskopranim momentum
From:Matušík Zdeněk <[log in to unmask]>
Date:Wed, 4 Dec 2013 10:59:10 +0000

Vazeni,

opravdu stoji za to, si obcas neco vydiskutovat.

Nekdy se muze prijit i na nejaky (produktivni) meritorni napad.

Nekdy se spise jen vice dozvime o nekom druhem.

Pokud kolega Schwarz buduje sve argumenty a zavery stejnym zpusobem, jakym reaguje na informaci o soudnim reseni pripadu s vydelecnym umistovanim odkazu na tisice filmu umistenych neopravnene na webovych zdrojich (rozsudek Nejvyssiho soudu bud vubec necetl, nebo jeho obsah umyslne prevraci na hlavu), pak to nevyhnutelne zpochybnuje i cokoli ostatniho, co ve svych prispevcich uvadi. A pokud by neplatilo ani jedno ze v zavorce uvedeneho, pak to by to jistou uzitecnou informaci poskytovalo rovnez.

Ale to nam jiste nebude branit  v tom, abychom si dnesniho dne jinak prijemne uzili.
Z. Matusik