Subject: Re: k nekolika autorskopranim momentum
From:Uhlíř Zdeněk <[log in to unmask]>
Date:Wed, 4 Dec 2013 06:03:35 +0000

Mám pocit, že takovéto diskuse nevedou k ničemu, protože se pohybují v extrémních polohách: "piráti kradou" (prý cokoli, co ukrást lze) vs. "autoři kradou" (prý ducha, který si vane, kudy chce). Takže, rozumím-li dobře kolegu Schwarzovi, nejlépe by bylo zakázat nejenom box, ale také psaní (jednom se dohodnout, zda pouze děl, nebo vůbec čehokoli), protože obojí je projevem agresivity a vzbuzuje konflikty dokonce i mezi lidmi, kterých se ani jedno z toho přímo netýká. Ale protože existuje něco jako "přirozený výběr", který je konfliktní navýsost, a protože život sám tak vede k tomu, že se člověk opotřebovává, až umře, bylo by dobře s předběžnou opatrností (nebo lépe předposraností?) zakázat život sám - a pak bychom se ani nemuseli iritovat takovýmito diskusemi. Co říkáte?

Zdeněk Uhlíř