Subject: Re: Clen skupiny Anonymous do vezeni na 10 let
From: Josef Schwarz <[log in to unmask]>
Date:Tue, 19 Nov 2013 07:42:41 +0100

nějak se nemůžu zbavit pocitu, že je to všechno složitější.
Tuto rozpornost myslím docela zdařile vyjádřil Daniel Anýž ve svém článku:
"Whistleblower: zrádce, nebo hrdina?" Hospodářské noviny, 31. 10. 2013, s. 24.
http://uloz.to/xrWKD8tg/snowden-jpg

Mimochodem, ten článek jsem na Ulož.to vystavil já (pro účely
zprostředkování zde v konferenci, nevím, zdali lze posílat přílohy),
prosím tedy kolegu Matušíka, aby splnil svou občanskou povinnost.
Věřím ale, stejně jako řada ostatních, že přínos ze zprostředkování
tohoto článku převáží potenciální újmu autora a nakladatele.