Subject: Re: knihovna jako cenzor a vsevedoucí meritel k vality i nformaci
From:Dohnálková Zdeňka <[log in to unmask]>
Date:Fri, 8 Nov 2013 16:36:36 +0100

Zdravím,

Příspěvek kolegy Bartoška je myslím také docela dobrou ukázkou indoktrinace
současným mainstreamovým mediálním obrazem, který často dehonestuje
environmentálně příznivé snahy, ("zelení věrozvěstové"), protože to někomu
nevyhovuje... Konkrétně otázka energetické politiky ČR v mainstreamových
médiích je vzorovou ukázkou velké manipulace, jak dokládá srovnání se
zahraničním tiskem a odbornými zdroji. Při kvalitě současné státní správy,
samosprávy, jejímu provázání s organizovaným zločinem a malé vymahatelnosti
práva v ČR to však není zase takové překvapení.

Je ale opravdu škoda, že zejména z veřejných knihoven nikoho dalšího
zajímavé téma, podané kolegou Denárem, nezaujalo k širší diskuzi.

Hezký den                 Zdenka Dohnálková