Subject: Re: knihovna jako cenzor a vsevedoucí meritel k vality informaci
From:Miroslav Bartošek <[log in to unmask]>
Date:Fri, 8 Nov 2013 15:52:26 +0100

Dobry den,

s prispevkem kolegyne Dohnalkove bych i docela souhlasil, kdyby
si byvala odpustila tu ideologickou zelenou vlozku.

<flame>
Mne osobne vic nez hypoteticky "jaderny tunel" irituje daleko
vice realny tunel fotovoltaicky, vetrnikovy, biomasovy a dalsi
podobna zverstva, ktera pomahaji uvadet na svet nasi zeleni
verozvestove.
</flame>

Kazdopadne tema nadnesene panem Denarem povazuji za docela
zavazne a tezke. Sam nemam jasny nazor na to, zda "cenzurovat"
ci ne. Mam jen pocit, ze cernobila reseni nejsou nikdy optimalni.
Dost mne oslovil prispevek kolegy Schwarze, ale rad bych si
vyslechl i dalsi.

Hezky den,

Miroslav Bartosek
UVT MU