Subject: Re: knihovna jako cenzor a vsevedoucí merite l k va lity informaci -- nastaveni konference
From: Josef Schwarz <[log in to unmask]>
Date:Thu, 7 Nov 2013 15:23:17 +0100

> Přeji hezký den a jednoznačně podporuji návrh Dr. Bartoška, protože v řadě případů ke mně dorazí prvotní dotaz a pak jen první a zpravidla
> poslední "názor" prvního diskutujícího, z jehož poznámek lze často vydedukovat, že existují také jiné názory Děkuji! S pozdravem JaHa..

Nedomnívám se, že by to byl ten důvod, proč je zde podle kol. Bartoška
"mrtvo" - to je asi na sociologickou studii, snad i diplomku s názvem
"Analýza příspěvků v odborné konferenci Knihovna v letech 1993-2013 z
hlediska tematického, frekvenčního, autorského, aneb, Případová studie
byrokratizace jednoho oboru, čili, Proč jedni nemají čas a chuť
diskutovat a druzí se diskutovat bojí" - a vlastně to nemíním ani jako
vtip, tedy prosím studenty KISK, kteří mají o toto téma zájem a jsou v
této konferenci, aby se mi přihlásili.

Ale jako drobné technické vylepšení bych realizaci daného návrhu také
přivítal, abych to pokaždé nemusel v adresátovi přepisovat.

S díky a pozdravem