Subject: Re: knihovna jako cenzor a vsevedoucí merite l k vality informaci -- nastaveni konference
From:Hakenová Jana <[log in to unmask]>
Date:Thu, 7 Nov 2013 13:46:45 +0000

Přeji hezký den a jednoznačně podporuji návrh Dr. Bartoška, protože v řadě případů ke mně dorazí prvotní dotaz a pak jen první a zpravidla poslední "názor" prvního diskutujícího, z jehož poznámek lze často vydedukovat, že existují také jiné názory Děkuji! S pozdravem JaHa..

kontakt:
Jana Hakenová
Oddělení podpory výzkumu a vývoje - 321
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Karmelitská 7, P.O.Box 78, 118 12  Praha 1
tel.: +420-234811 560, +420-234811547 (sekretariát odboru)