Subject: Re: knihovna jako cenzor a vsevedoucí meritel k vality informaci -- nastaveni konference
From:Miroslav Bartošek <[log in to unmask]>
Date:Thu, 7 Nov 2013 14:41:23 +0100

Dne 7.11.2013 13:21, Michal Denár napsal(a):
> Každopádně chci poděkovat všem za názory i vyslovenou podporu.

co znamena to "vsem"? Pokud jsem se neprehledl, zaregistroval jsem
zde v konferenci jen Vas prispevek a prispevek od pani Faltyskove
- to jsou skutecne vsechny dosle nazory? Nebo tech reakci bylo ve
skutecnosti vice, ale dosly pouze na Vasi adresu?

Pokud plati to druhe, pak to vypada, ze spravce konference "knihovna"
zvolil -dle meho soudu- ne zrovna stastne nastaveni, kdy odpoved-Reply
je smerovana automaticky pouze na tazatele, nikoliv do konference.
Takoveto nastaveni spolehlive "zabiji" jakoukoliv diskusi, protoze
vetsina ucastniku se o zadnych reakcich ani nedozvi. I to muze
nut jedem z duvodu, proc je zde tak "mrtvo".

Navrhuji, aby spravce konference zmenil nastaveni tak, ze odpoved
na prispevek v konferenci je smerovana automaticky *do konference*.
Co vy na to?

Zdravi,

Miroslav Bartosek
UVT MU

> Michal Denár

Masaryk University                     E-mail: [log in to unmask]
Institute of Computer Science          Tel:    +420 549 49 3296
Botanicka 68a, 602 00 Brno             Fax:    +420 541 21 2747