Subject: Re: Knihovna není noclehárna - jak by ste postupov ali V y?
From:MěK Nová Paka <[log in to unmask]>
Date:Tue, 29 Oct 2013 08:36:14 +0100

Dobrý den, se zájmem jsem si přečetla všechny názory na situaci, ve
které se může ocitnut kdokoliv. Naše město má 9 000 obyvatel a nemá ani
azylový dům, ani Městskou policii /musíme šetřit/. Ale máme tři fary a
některou z nich bych zazvonila. Církve jsou instituce, které si s
takovými situacemi umí poradit. Proto mně vadí křik kolem restitucí a
výkřiky, že církve nepotřebují peníze a vlastně mi ani nepotřebujeme
církve. Ne ne, právě v tomto okamžiku je vidět, jak moc je potřebujeme.

Stanislava Benešová
Městská knihovna
Nová Paka
509 01