Subject: Re: Knihovna není noclehárna - jak byste postupovali V y?
From: Marcela Guttnerová <[log in to unmask]>
Date:Fri, 25 Oct 2013 10:57:23 +0200

No, navazovat koncentrační tábory na nelegální přespání v knihovně, to mi přijde hodně silná káva!!! Ono na tu dobrotu spousta lidí už také dojelo, ne nadarmo se říká za dobrotu na žebrotu.... Takže se nedivte, že byl kolega obezřetný a že se chtěl poradit, jak nenadálou situaci řešit. Nemůžeme na sebe přebírat a řešit všechny neduhy světa, každý je zodpovědný sám za sebe i když se samozřejmě jako knihovníci a lidé snažíme pomáhat, kde můžeme...

Marcela Gűttnerová