Subject: Re: Tutanchamon - jeho hrob a poklady
From: Pavel Krbec <[log in to unmask]>
Date:Wed, 16 Oct 2013 19:59:50 +0200

Tomuhle rozumim. V jedne bajce Jamese Thurbera se pise:... nekteri se bili za toho, ktery byl nejblize, nekteri se bili za oba a nekteri se bili  jen pro poteseni z bitvy (for the sake of fighting).
Ano, hledat neco, bojovat s "indiferentni" materii, je vzrusujici.
Jenze obcas hledam  neco, co potrebuji pro svou praci (opravdu). A potrebuji to najit rychle. Pak to ale chci najit na prvni, maximalne na treti strance.

Zdravím
Pavel Krbec