Subject: Re: Tutanchamon - jeho hrob a poklady
From: "Mgr. Prchlíková" <[log in to unmask]>
Date:Wed, 16 Oct 2013 13:10:03 +0200

 Dobrý den :D

 Divoká zvířena existuje! Jsou tak plaché že je žádný knihovník léta
 nespatřil, většinou jde o endemické druhy.
 Drobné publikace měst a obcí, úzce tematicky zaměřené brožury nadšenců
 do toho či onoho, samizdaty básní i románů. Někdy je jen stěží najdete
 v katalogu jediné knihovny, nebo jen zmínku v tisku že je někdo
 zahlédl či četl. A pak pátráte a zkoumáte, telefonujete a mailujete,
 aby jste se dozvěděl, že kniha je již rozebrána(vyhynula?) nebo máte
 štěstí a jeden dva exempláře se ještě najdou. Nebo také celý chov a to
 pak můžete orodovat i za jiné knihovny aby se jim tento utajený druh také
dostal do fondu.
 Stále vychází knihy jen tak pro radost, které na pultech knihkupců
nenajdete.

 S pozdravem lovec regionálních druhů

 Mgr. Anděla Prchlíková
 Odd. doplňování a zpracování knihovních fondů Studijní a vědecká
 knihovna Plzeňského kraje Klatovská tř. 200/B
 320 00 Plzeň
 Tel. 377 454 830
 www.svkpl.cz