Subject: prezentace k semináři Marketing knihoven
From:Ježková Zuzana <[log in to unmask]>
Date:Tue, 8 Oct 2013 12:14:33 +0000

 Milé kolegyně, milí kolegové,

již je pro vás dostupná prezentace k semináři MARKETING KNIHOVEN SE ZAMĚŘENÍM NA ROI (RETURN ON INVESTMENT) NEBOLI CO Z TOHO BUDU MÍT JÁ NEBO MOJE ORGANIZACE; seminář s lektorkou  Zuzanou Helinsky  proběhl 4. 10. v Národní knihovně ČR.
Prezentace je zařazena mezi informacemi o semináři "Marketing knihoven se zaměřením ..." , tyto najdete v akcích připravovaných Knihovnickým institutem NK ČR v r. 2013 v měsíci říjnu:
http://knihovnam.nkp.cz/sekce.php3?page=04_Vzd/03_OV_Akce/02_pripravovane.htm

Informaci k vystavení prezentace posílám na vyžádání účastníků semináře, ale třeba bude zajímat i ty, kteří se z různých důvodů na seminář nedostali.

Srdečně zdraví a krásné podzimní dny přeje
Zuzana ježková

Mgr. Zuzana Ježková
Knihovnický institut - Oddělení vzdělávání,
Národní knihovna ČR, Klementinum 190, 110 00 Praha 1