Subject: seminar metodiků v Děčíně pozor změna
From:Zemánková Ladislava <[log in to unmask]>
Date:Wed, 7 Aug 2013 06:51:29 +0000

Milé kolegyně a milí kolegové a především metodici pověřených knihoven!

Pověřila mne předsedkyně sekce veřejných knihoven SKIP Mgr. Gabriela Jarkulišová,  abych Vám oznámila tuto důležitou zprávu:

Vážení metodici, v září měl proběhnout druhý letošní  workshop určený právě Vám, pracovníkům metodických oddělení, který připravila sekce veřejných knihoven, tentokrát ve spolupráci s Městskou knihovnou Děčín (ten první proběhl v červnu ve Vyškově). Vzhledem k tomu, že ale děčínská knihovna bude v září v plné polní opravovat zaplavené prostory, rozhodli jsme se přesunout konání tohoto setkání na duben 2014.
A už teď se těšíme. Konkrétní termín Vám včas oznámíme. Vaše sekce veřejných knihoven SKIP.

Já si dovoluji připomenout odkaz na červnový workshop ve Vyškově  http://goo.gl/H2qmZ A současně upozornit že nejbližšší setkání metodiků, které se uskuteční v Pardubicích. Vše o tomto semináři, včetně přihlášky najdete na  http://knihovnam.nkp.cz/sekce.php3?page=02_Odb/SemRegFce2013.htm&m

Srdečně Vás všechny zdravím!

Mgr. Ladislava Zemánková
Knihovnický institut NK ČR
Klementinum 190