Subject: Re: Nabídka odpisů
From: Brozek Ales <[log in to unmask]>
Date:Wed, 31 Jul 2013 15:14:49 +0200

Za akvizitery prosim, aby nabidka odpisu i nabidkova povinnost byla dale
realizovana pres konferenci Akvizice. Ta ma nyni 269 ucastniku a archiv na
https://andrea.vc.cvut.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/akvizice

za sekci SDRUK pro akvizici

   Ales Brozek
   Severoceska vedecka knihovna
   The North Bohemian Research Library
   P.O.Box 134
   CZ-401 34  Usti nad Labem
   Czech Republic
   Tel./fax (+420)475 200 045
   Mobile +420731578269
   e-mail address: [log in to unmask]

Please consider the environment before printing this email.
Prosím, zvažte dopad na životní prostředí před tiskem tohoto mailu.