Subject: Hledám práci
From: Zuzana Malá <[log in to unmask]>
Date:Tue, 30 Jul 2013 09:25:28 +0200

Zdravím všechny,

vracím se ještě jednou je svému příspěvku z června. Posílám totéž,

zájemcům zašlu své aktualizované CV, neboť tato konference není

kompatibilní s jeho formátem. Děkuji za případné odpovědi a reakce...Z.

Vavrošová

Hledám práci jako knihovnice - v Praze, Brně, Vyškově, Prostějově, Zlíně.

Pracuji nyní (ještě) v Praze, ale ráda bych se vrátila na Moravu. Mám

dlouholetou praxi v knihovnách - městská, okresní, odborná vojenská,

vysokoškolská odborná (cestovní ruch, literatura převážně v angličtině).

Posledně jmenovanou jsem vybudovala sama bez pomoci - veškeré činnosti

nutné k zabezpečení provozu knihovny. V současnosti skoro 6 000 svazků,

mnou zkatalogizovaných. Vše je v cv, které je v příloze.