Subject: Poděkování
From: Zuzana Vavro¹ová <[log in to unmask]>
Date:Mon, 29 Jul 2013 10:26:22 +0200

děkuji všem, kteří mi odpověděli na můj předlouhý mail ohledně mé velmi
negativní zkušenosti, kterou teď prožívám a ještě měsíc prožívat budu.
Velmi si vážím vaší podpory a porozumění. Všechny maily jsem si vytiskla.
Budu se snažit zůstat v konferenci i po propuštění, snad je to možné.
Pokud by mi někdo chtěl napsat, tak prosím, raději už na soukromou
adresu - [log in to unmask] Ještě bych prosila poradit ohledně předávání
knihovny. Jsem povinna své "know-how", které jsem si sama vytvořila,
vyhledala informace, kontakty, atd. předat nástupkyni? Děkuji za odpověď.
S pozdravem  - Zuzana Vavrošová, knihovnice VŠH v Praze (do 31.8.2013)