Subject: Hledám práci
From: Zuzana Vavro¹ová <[log in to unmask]>
Date:Mon, 24 Jun 2013 11:45:58 +0200

Zdravím všechny,

hledám práci jako knihovnice - v Praze, Brně, Vyškově, Prostějově, Zlíně.

Pracuji nyní (ještě) v Praze, ale ráda bych se vrátila na Moravu. Mám

dlouholetou praxi v knihovnách - městská, okresní, odborná vojenská,

vysokoškolská odborná (cestovní ruch, literatura převážně v angličtině).

Posledně jmenovanou jsem vybudovala sama bez pomoci - veškeré činnosti

nutné k zabezpečení provozu knihovny. V současnosti skoro 6 000 svazků,

mnou zkatalogizovaných. Vše je v cv, které je v příloze. Pěkný den všem -

Z. Vavrošová.