Subject: dotaz na soutěž Šňůrka plná písmenek
From:Miluše Malinová <[log in to unmask]>
Date:Fri, 12 Apr 2013 11:44:43 +0200

na vašich stránkách jsem narazila na zajímavou soutěž pro prvňáčky Šňůrka plná písmenek. Chtěla jsem vás moc poprosit, zda byste mi neposlali nějaké bližší informace, o tom, jak u vás soutěž probíhá, protože se mi nápad líbí a chtěla bych něco podobného uspořádat i pro naše prvňáčky, třeba v rámci projektu Už jsem čtenář-knížka pro prvňáčka. Zajímalo by mě, jak prověřujete, že dítě knihu četlo. Pokud vám nebude vadit, že váš nápad použiju, budu ráda za jakoukoliv radu.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem Lucie Šidlová, Město Petřvald - knihovna