Subject:České e-knihy pro střední školy a VO Š
From: Martin Hanak <[log in to unmask]>
Date:Thu, 7 Mar 2013 10:53:54 +0100

Vážené kolegyně a kolegové,
rád bych informoval, že se podařilo domluvit s některými nakladateli, že
e-knihy uvolní i pro střední školy a vyšší odborné školy.
Pokud tedy máte vážný zájem o informace týkající se nákupu českých
e-knih a jste zodpovědní za nákup, napište mi co nejdříve. Budete
zahrnuti do emailové konference, kde se budou tyto otázky probírat.
Původní výzva s bližšími informacemi je níže.

Děkuji
Mgr. Martin Hanák, Jihočeská univerzita

Mgr. Martin Hanák