Subject: prosba o pomoc ohledně statistik retrokonverze či rekatalogizace
From:VHÚ, Knihovna <[log in to unmask]>
Date:Thu, 24 Jan 2013 17:29:09 +0100

nerad vás, milé kolegyně a milý kolegové, obtěžuji, ale chtěl bych vás
poprosit o pomoc ohledně statistik retrokonverze či rekatalogizace.
Mohli byste mi, zvláště vy ze specializovaných knihoven, poskytnout
informace jak dlouho u vás probíhala retrokonverze nebo rekatalogizace
fondů, o jaký objem záznamů šlo, jak dlouho jste na tom pracovali a
kolik brigádníků jste přitom využili?
Jde mi jen o údaje pro porovnání v rámci interní zprávy, nebudou nikde
publikovány ani jinak zveřejněny.

Se srdečným pozdravem a s díky

Mgr. Zdeněk Munzar, DiS.
vedoucí Oddělení vojenských knihoven