Subject:Žádost o zaměstnání
From:Alena Křeková <[log in to unmask]>
Date:Thu, 24 Jan 2013 12:01:16 +0100

omlouvám se předem za nevyžádaný mail.
 V březnu mi končí dosavadní pracovní poměr v knihovně na Fakultě
Informatiky MU v Brně a tak se touto cestou snažím získat informace o
novém místě. Na FI jsem byla jako záskok za rodičovskou dovolenou a
teď v březnu mi vyprší smlouva. Proto vás prosím o informace, jestli
nevíte o volném místě v Brně s nástupem od 1. dubna, nebo i v dalších
měsících. V příloze posílám stručný životopis, kde vypisuji své
dosavadní zaměstnání. Nemám sice vzdělání knihovnické, ale posledních
11 let jsem pracovala v různých knihovnách jako katalogizátor i ve
službách.

Děkuji předem za jakoukoli odpověď a přeji pěkný den.

Alena Křeková