Subject: Podvodny mail
From: Eva Reichova <[log in to unmask]>
Date:Thu, 3 Jan 2013 16:27:02 +0100

Dobry den,
chtela bych upozornit na mail, ktery (bez prilohy) preposilam nize.
Jde o podvodny mail,takze jej klidne smazte a neotvirejte prilohu.
Podrobnosti zde:
http://jentak.nejen.cz/eva-dvorakova-a-cely-internet-na-nohou-kauza-eva-dvorakovamailbox4free-eu-a-nefunkcni-stranky/

Zdravi a vse nejlepsi do noveho roku preje
Eva Reichova