Subject: Re: Zkušenosti s biblioboxem
From:"PhDr. Eva Novotná" <[log in to unmask]>
Date:Tue, 4 Dec 2012 14:36:46 +0100

Dobry den,

my jsme si do chodby pred knihovnou dali u truhlare vyrobit za cca 5000,-
skrin metr vysokou s otvorem podobajicim se schrance.
Predni dvere jsou na zamek.
Dovnitr jsme dali nakupni kosik s molitanem. Kazdy den si kosik
preneseme do knihovny.
Otvorem projdou i atlasy a skrinka staci i na letni napory, kdy se
vraceji skripta.
Ale je to varianta pouze pro stredni knihovny a pro interiery.
Nebyl by ale jiste problem vymyslet vetsi skrin s vozikem uvnitr.

S pozdravem
Eva Novotná

PhDr. et Mgr. Eva Novotná
vedoucí Geografické knihovny