Subject: Re: Zkušenosti s biblioboxem
From:Daňková Zdeňka <[log in to unmask]>
Date:Tue, 4 Dec 2012 13:22:20 +0100

Dobrý den
Před chvíli jsem odpověděla přímo tazatelce, ale ona ta odpověď může být i
pro další, zejména menší knihovny tak přeposílám i do konference.
V Šumperku jsme si nechali zhotovit bibliobox na míru. Jedna z místních
firem (DOLS) vyrábí schránky na dopisy, tak jsme se dohodli na prototypu -
upravené schránce - typu " naležato". Je vysoká cca 1 m, víc jsme nechtěli,
ať knihy nedopadají moc zvysoka, také jsme se dohodli na výšce otvoru, aby
čtenáři nevhazovali příliš objemné svazky. Vyšlo nás to tuším na méně než
pět tisíc (už je to déle, tak si to nepamatuji), ale již nám několik let
docela dobře slouží.
S pozdravem
Mgr. Zdeňka Daňková
Ředitelka
Městská knihovna Šumperk, příspěvková organizace
17. listopadu
IČO:6549 6604
email: [log in to unmask]
mobil:+420 774 664 647