Subject: Re: Zkušenosti s biblioboxem
From: Jan Jukl <[log in to unmask]>
Date:Tue, 4 Dec 2012 12:04:16 +0000

zkušenosti mám takové, že dlouhodobě není na trhu bibliobox, který bychom  mohli koupit za přiměřenou cenu. Cena za kterou prodává své Biblioboxy LSE mi přijde nehorázná a neadekvátní k hodnotě výrobku. Jejich Biblioboxy jsou fajn, vcelku kvalitní, a bibliobox jako takový je skvělá věc , nicméně pro knihovnu naší velikosti nezbyde nic jiného, než se pokusit nechat si jej vyrobit někde jinde.
Pokud by někdo měl nějaké know-how, budu za něj vděčný (a věřím, že nejen já)

Hezký den
Jan Jukl, Polička