Subject: Re: Sborník vs. kolektivní monografie
From:Richter Vít <[log in to unmask]>
Date:Sun, 16 Dec 2012 21:26:08 +0000

Postup hodnocení výsledků výzkumu a vývoje stanoví materiál "Metodika hodnocení výsledků výzkumných organizací a hodnocení výsledků ukončených programů", viz http://www.vyzkum.cz/FrontClanek.aspx?idsekce=650022 a aktivita pracovníků knihoven či katalogizátorů v tom nehraje žádnou roli.

Pokud je na publikaci chybně uvedena forma práce, je to primárně problém autora a vydavatele a knihovníci tu nejsou od toho, aby něco napravovali nebo opravovali.

Pokud někdo do Rejstříku informací o výsledcích (RIV) uvede nepravdivé informace, je to jeho problém (mimo jiné také etický) a také to nesouvisí s činností knihoven.

To, jestli kniha splňuje definici výsledku, posuzují odborné a poradní orgány RVVI, viz s. 22 příslušného elaborátu, a také to nesouvisí s činností knihoven. Doporučuji se obrátit na tyto orgány.

Vit Richter, Narodni knihovna CR, Klementinum 190, 110 00 Praha 1, Tel: +420/221 663 338, Fax: +420/221 663 175, mobil: +420/603 223 627, email: [log in to unmask], www.nkp.cz, http://knihovnam.nkp.cz/, http://www.skipcr.cz