Subject: Re: Software od Microsoft bezplatně
From:Knihovna Turnov - ředitel <[log in to unmask]>
Date:Mon, 26 Nov 2012 09:26:27 +0100

ten program "darů softwaru" pokud se nepletu, běží už nějakou dobu. Tehdy
jsem nějak nastudovával podmínky a dospěl k (možná mylnému) názoru, že snad
šlo objednat maximálně 9 kopií/licencí stejného softwaru, ale hlavně bylo
tam nějaké dvouleté období, po jehož uplynutí bylo/nebylo nutno licence
obnovovat? Právě pro tu nejistotu jsem se s "nákupem"/pořízením darovaného
SW do naší knihovny nezabýval, protože většinu produktů jsme stejně měli už
zakoupenu přes select na "neomezenou" dobu. Nicméně teď jsem koukal v
rychlosti na podmínky a nějaká omezení počtu licencí jsem nenašel, akorát se
v podmínkách píše opět o dvouletých cyklech, ale jejich přesný výklad
neznám. Takže by mne rovněž zajímali zkušenosti nějaké knihovny a hlavně
otázka výkladu platnosti softwaru v těch a po těch časových cyklech, neboť u
nás nedochází k tak rychlé obnově softwaru, abychom každé dva roky
nakupovali/obnovovali, respektive hradili administrativní poplatek za dar, a
udržovali tak SW PC pro veřejnost licenčně aktuálně platný, tam pak začíná
být v kalkulaci výhodnost "daru" oproti selectu možná poněkud ohrožena?

Mgr. Hanuš Karpíšek, ředitel MKAMT

Městská knihovna Antonína Marka Turnov
Jeronýmova 517, 51101 Turnov 1
tel. 481313092; fax 481312962