Subject: Re: Rušení knihoven
From: Josef Schwarz <[log in to unmask]>
Date:Sat, 24 Nov 2012 20:39:15 +0100

Dodatek:
Pouze moje neznalost způsobila, že jsem až na základě informace od
kolegy (děkuji) zjistil, že mé otázky míří přesně tímtéž směrem jako
projekt Městské knihovny v Praze (MKP) a partnerů, který na
http://repozitar.techlib.cz/record/517?ln=cs představuje ředitel MKP
Tomáš Řehák.

Kolegyni Svobodové  děkuji za inspirativní pohled "zespoda".