Subject: Re: Je to myšleno vážně nebo jako parodie ?
From:Městská knihovna Jevíčko <[log in to unmask]>
Date:Tue, 13 Nov 2012 12:03:46 +0100

Vážený kolego,

jsem ráda, že jsem potkala Sex ( nakonec 50 už mi dávno byla, tak je
načase).
Platformu revolucionářů jsem v něm nenašla,  hodnoty Sexu jsou vypulírované
diskuzí a pro Sexáky znamenají pomoc a podporu.
Jde nám o totéž, jak vám tak i Sexu jen se vyjadřujeme jinak.
Neberme se tak vážně a k vaší revolucionářské metafoře - určitě se najdou
další, kteří nás budou nabádat k vytažení hlav :)  a to je dobře.
Mějte se moc hezky.
Stáňa Kavanová