Subject: Re: Je to myšleno vážně nebo jako parodie ?
From: Pavel Krbec <[log in to unmask]>
Date:Mon, 12 Nov 2012 17:14:05 +0100

Dobry den vsem,

dopis slecny Olgy je psan jazykem, ktery mladi lide pouzivaji. Nemusi
se to samozrejme vsem libit - ale je to jazyk mlady, dynamicky a
promenuje se  rychle. Casto  pouziva slova, ktera maji nestandardni
vyznaml. Konec koncu, kdyz muze manzelka kandidata na presidentsky
urad pouzit v souvislost se svym manzelem vyraz ""sexy mozek"", proc
bychom slovo ""sexy"" vycitali knihovnici?  Spise bychom se meli
snazit byt tolerantni, pokusit se  Olzino sdeleni ""desifrovat"" a
reagovat na jeho podstatu.  A podstata onoho sdeleni (myslim Olzino
sdeleni)  je podle mne veskrze pozitivni - totiz: pojdme udelat
knihovny jeste lepsi, modernejsi, lakavejsi.

Zdravim vsechny

Pavel Krbec