Subject: Re: Je to myšleno vážně nebo jako parodie ?
From:Lenka G. <[log in to unmask]>
Date:Mon, 12 Nov 2012 16:37:31 +0100

A já s Vámi, kolego (a kolegové), nemůžu příliš souhlasit.

Mne ten rozhovor nepobouřil, naopak pobavil a myslím si, že knihovníků, jako je Olga, je třeba. Bylo by docela zajímavé zjistit, jaký ohlas ten rozhovor způsobil v Olžině domovské knihovně, a zda se na knihovně UTB třeba dokonce nezvýšila návštěvnost, protože já se domnívám, že takový text na studenty může působit velmi pozitivně.

Ale reaguji zejména na Vás výrok, že knihovna má být všechno možné, jen ne sexy. Možná je problém v rozdílném chápání onoho výrazu. Já výraz "sexy" chápu jako "přitažlivý", a to pozitivně přitažlivý. Zatímco vámi zmiňované noční podniky bych za sexy rozhodně neoznačila, tam jde spíš o vulgární vyzývavost.
Sexy vůbec neznamená (alespoň v mém pojetí) šokující (a už vůbec ne za každou cenu), sexy je zajímavé, přitažlivé, svěží... a to všechno knihovny mohou a nejspíš dokonce mají být.

Přeji hezký den,
Lenka Greplová, knihovna VSŠ a VOŠ MO v Mor. Třebové

PS: SEX je zkratka pro Sekci EXperimentálního knihovnictví.