Subject: Re: Je to myšleno vážně nebo jako parodie ?
From: evawa <[log in to unmask]>
Date:Mon, 12 Nov 2012 16:11:43 +0100

Vážený a milý pane kolego, jsem starší ročník knihovnice, vůbec nejsem zapšklá paní, stejně tak, jako moje kolegyně, které "čumí za pultem"  - jak decentně a evidentně s láskou k naší profesi začíná autor rozhovoru, který poté komentujete. Jsem odjakživa rebel :-), takže nejsem zarytě konzervativní "nic cizího mi není lidské" jak říká klasik :-), ale zde naprosto souhlasím a nejdem sama.

Váš příspěvek je prostě moudře, kouzelně napsaný a nedá se na něho říci ani "ň".
Eva Kalendová.

(a droguji jako Vy také i to pivo :-), ale vím, že i jiné naše radosti patří jinám, než na posvátnou půdu české knihovny se staletou tradicí azylu jedince s kulturou osobnosti - a "sexyknihovna", jak píší, je o uličku vedle :-).