Subject: Oprava - Dobrovolnické centrum versus Severočeská vědecká knihovna v Ústí nad Labem
From:Knihovna Turnov - ředitel <[log in to unmask]>
Date:Thu, 8 Nov 2012 09:06:32 +0100

na základě upozornění PhDr. M. Büntera z SVKUL zasílám zpřesňující
informaci, cituji " Dobrovolnické centrum v Ústí nad Labem není při
Severočeské vědecké knihovně, je zcela samostatnou organizací a ač s ním
SVKUL spolupracuje, plány činnosti a záměry DC jsou výlučně v kompetenci
jeho paní ředitelky." Za původně uvedenou interpretaci se omlouvám.

Mgr. Hanuš Karpíšek, ředitel MKAMT

Městská knihovna Antonína Marka Turnov
Jeronýmova 517, 51101 Turnov 1
tel. 481313092; fax 481312962