Subject: Re: oznameni Miguel Riuz
From: evawa <[log in to unmask]>
Date:Mon, 15 Oct 2012 13:29:55 +0200

Ale to přece snad není klasická "reklama"... Knihovnická konference je snad, jak jsem si doposud myslela pro knihovníky "celým srdcem", aby se podělili s kolegy o novinky, které jsou přínosné a krásné..
Hmmm, každý dobrý čin bývá po zásluze potrestán :-))))).
Škoda, že se někdo nebouří na veřejných konferecích, když nás někdo masíruje od rána do večera občas zlehýnka dementními reklamami všude jinde.
Zlatuško, klídek a děkujeme.
Eva Kalendová.