Subject: Re: oznameni Miguel Riuz
From: Josef Schwarz <[log in to unmask]>
Date:Mon, 15 Oct 2012 13:14:04 +0200

> V tomto případě bych to viděl spíše na kategorii "diskuzního kašpara", protože mne to zaručeně pobaví. (Pro pana Schwarze: neberte si to prosím >osobně a hlavně se nenechte odradit!). Smích zkrátka prodlužuje život :-) ...

S klasifikací své osoby v zásadě souhlasím a odradit se nenechám.
Rovnou avizuji, že - ke zklidnění situace - večer pošlu ukázky z
autorské, zcela neškodné knihovnické pohádky, ze které se mj. dovíme,
proč je V. Balík knihovnickým Jamesem Bondem, zda je T. Böhm německý
cizák, nebo roduvěrný Čech a proč lidé V. Klausovi neprovolávají
"Sláva!".