Subject: Miguel Ruiz
From:Houšková Zlata <[log in to unmask]>
Date:Mon, 15 Oct 2012 10:06:12 +0000

A ja jsem myslela, ze (vcasna) informace o navsteve svetoznameho a popularniho autora
a moznosti pobesedovat s nim je pro knihovniky a ctenare (byt jde o akci placenou,
s tim asi nic nenadelame) dobra informace, a do knihovnickych konferenci tudiz patri.
Jako knihovnice bych byla rada, kdyby mi nekdo vedet dal...

Nejsem placenou agentkou a vedena jsem byla cistymi umysly,
presto se tedy omlouvam vsem, kteri vnimaji tyto informace jako reklamu.

Hezky den!

Zlata Houskova