Subject: Fwd: Co nabizi knihovny.....
From: Jiri Pavlik <[log in to unmask]>
Date:Mon, 1 Oct 2012 14:07:33 +0200

Dobre odpoledne,

prehledu databazi NK uvadi uvadi odkazy pro vzdaleny pristup -
   http://www.nkp.cz/pages/page.php3?page=sluz_infozdr.php3

Kolega Jaroslav Petr se bud prehledl nebo nekde ztratil. Pripadne
nepresne vyjadruje zklamani s tim, ze k nekterym casopisum a kniham
NK vzdaleny pristup nenabizi. Clanek budi dojem, ze byl prilis narychlo
spichnuty, coz pri sibenicnich terminech redakcnich uzaverek se muze
stat. Doplnil jsem odkaz ke vzdalenemu pristupu NK alespon do diskuze
ke clanku :-)

Zdravim
                   Jiri Pavlik