Subject: pracovní uplatnění - Brno
From: "Mgr. Jitka Mornštajnová" <[log in to unmask]>
Date:Sun, 14 Oct 2012 16:06:32 +0200

v současné době hledám uplatnění v knihovnictví. Vystudovala jsem Slezskou
univerzitu v Opavě obor Knihovnictví a informační studia (Bc. 2008) a
posléze Knihovictví se zaměřením na knihovny komunitního typu (Mgr. 2010).
Mám státní zkoušku z anglického jazyka. Je mi 27 let.
V současnosti pracuji jako zástupce vedoucího v knihkupectví Dobrovský s. r.
o., ale ráda bych se uplatnila a získala praxi ve svém oboru. Jsem
komunikativní, pečlivá, mám příjemné vystupování a zkušenosti s
administrativní prací.
Pokud by bylo vhodné pracovní místo v Brně nebo okolí, neváhejte mě
kontaktovat, ráda se dostavím k osobnímu pohovoru. Můj životopis naleznete
zde: http://www.uschovna.cz/zasilka/K47RBZ945WDY4WUI-F4U

S pozdravem
Mgr. Jitka Mornštajnová