Subject: Re: Dotaz - Jak zaměstnat dobrovolníka - právně sp rávně, ale jednoduše?
From: Brozek Ales <[log in to unmask]>
Date:Fri, 12 Oct 2012 08:13:46 +0200

Nasi knihovne zarizuje akreditaci na MV (coz je nejcistsi reseni pri
zamestnavani dobrovolniku dle meho nazoru) ustecke Dobrovolnicke
centrum. Jeho reditelka se nedavno vyjadrila, ze by tuto sluzbu mohla
poskytnout i knihovnam Libereckeho kraje. Tak ji zkuste kontaktovat na
Mgr. Lenka Černá
            ředitelka
            Dobrovolnické centrum, o.s.
            Prokopa Diviše 1605/5
            400 01 Ústí nad Labem
            tel.,fax: +420475216684
            e-mail: [log in to unmask]
            www.dcul.cz

   Ales Brozek
   Severoceska vedecka knihovna
   The North Bohemian Research Library
   P.O.Box 134
   CZ-401 34  Usti nad Labem
   Czech Republic
   Tel./fax (+420)475 200 045
   Mobile +420731578269
   e-mail address: [log in to unmask]

Please consider the environment before printing this email.
Prosím, zvažte dopad na životní prostředí před tiskem tohoto mailu.