Subject: Stolek pod dataprojektor či něco podobného - ale ž el co nejlevněji
From:Knihovna Turnov - ředitel <[log in to unmask]>
Date:Mon, 3 Sep 2012 15:28:05 +0200

Dobrý den, milé kolegyně, milý kolegové,

Potřebujeme nutně pořídit pojízdný a praktický stolek/stojan pod
dataprojektor (ideálně černý k tomu s variabilní výškou cca 70-100cm). Na
internetu i v cenových porovnávačích jsem našel dost produktů (ne vše
uvedené je nakonec také k dispozici), ale nejlevnější za cca 1700,-
+poštovné je stále pro nás poměrně drahý. Už jsem zvažoval i nákup až metr
dlouhého držáku na strop, který bych instaloval opačně na desku s kolečky,
ale celé to nevyjde o moc levněji a stabilita i estetičnost je nejistá.
Proto se obracím na Vás, nemáte-li nějaký tip na levné, vzhledné a funkční
řešení či výrobek? Někdy věc určená funkčně k něčemu zcela jinému může
posloužit i požadovanému účelu, jen se o ní dozvědět. Nebo Vám dokonce někde
ve skladu leží nějaký bazarový pro Vás už nepotřebný stolek/stojan ladem?

Děkuji za případné tipy.

Mgr. Hanuš Karpíšek, ředitel MKAMT

Městská knihovna Antonína Marka Turnov
Jeronýmova 517, 51101 Turnov 1