Subject: vdecna ZH
From:Houšková Zlata <[log in to unmask]>
Date:Wed, 22 Aug 2012 07:54:32 +0000

Vazene kolegyne, vazeni kolegove,

dekuji Vam, kteri jste mi dali hlas v soutezi Zena regionu, a zajistili tak
me "vitezstvi" v kraji Praha. Vase hlasy maji pro mne vetsi vyznam nez spolecenske
aktivity kolem souteze (jakkoli ani ty samozrejme nepodcenuji).

Dekuji i za vsechny krasne dopisy, ktere jsem dostala a mozna individualne
na vsechny nezvladla v dobe sve nemoci zareagovat.

Diky za nominaci o generaci mladsi kolegyni Lence Simkove;
zustane pro mne jednim z nejdulezitejsich pohlazeni v me knihovnicke "kariere".

Jeste jednou diky, ze jste pro mne nasli cas a prizen!
Omlouvam se vsem, jichz se netyka, za tuto osobni zasilku. Dekuji za pochopeni.

Zlata Houskova