Subject: Re: Zlata Houšková - vítězka Ženy region u za Prahu
From: Vìra Vohlídalová <[log in to unmask]>
Date:Wed, 15 Aug 2012 17:53:29 +0200

Já to tušila, Zlato, taky gratuluji!!! Sedím v ljanských ázních,
učím se znovu chodit jako člověk a nejako kachna. Zlámaná nožka se
snaží a snad mě někde potkáte už zase normální. A ta radost, že se
Zlatě dostalo uznání tak primové,mě rozveselilo, až jsem poskočila.
Milá Zlato, jsem na Tebe pyšná, taakových holek knihovnických a
vůbec ženských, které umějí dávat sílu, radost, souznění... je málo.
Budiž hodně hodně zdravá a taková napořád!!!
Věra Vohlídalová