Subject: Re: Zlata Houšková - vítězka Ženy region u za P rahu
From:Knihovna Žilina <[log in to unmask]>
Date:Wed, 15 Aug 2012 15:23:15 +0200

abych řekla pravdu, reakci kolegy Schwarze jsem s netrpělivostí očekávala už dříve (přednášel i mému ročníku na KISK a i když si to možná nepamatuje, jednou jsme spolu vedli zajímavou diskusi). Tudíž jsem ráda, že se opět ozval.

Podobné soutěže vidím jako zviditelnění oboru - nikoli osob, nominaci by si jistě zasloužilo mnoho knihovnic a knihovníků - samozřejmě vybrat je těžké - sáhla jsem po "osvědčené kvalitě".

Na základě osobních zkušeností z loňského roku mohu říct, že díky ohlasům v médiích a navázání kontaktů se "mé" žilinské (mrňavé obecní) knihovně zviditelnění povedlo. Což samozřejmě vede k lepší cestě za financemi apod. Všichni to známe.

To je celý účel, se kterým jsem do této aktivity vstoupila a tuším, že mnozí pochopili, pro ty kteří nepochopili, je určen tento mail.

Děkuji a srdečně zdravím, humor nám v (nejen) Žilině, ale určitě i jako knihovníkům nechybí a po dvoudenním semináři IVU se zástupkyní SEXu (Sekce experimentálníh knihovnictví), ze kterého se právě vracím, už vůbec ne.

Lenka Šimková
(Obecní knihovna v Žilině)