Subject: Re: Zlata Houšková - vítězka Ženy region u za P rahu
From:Zdeněk Matušík <[log in to unmask]>
Date:Wed, 15 Aug 2012 09:48:04 +0200

Pratele,
prece jen si nedovolim odpustit poznamku, ze reakce kolegy Schwarze mi
pripada ponekud neuroticka.
Napada mi, ze si nechce pripustit, ze i kdyby nekdo v pripadnem hlasovani o
Muze regionu vyzval k hlasovani pro Josefa Schwarze (ale stejne tak i pro
Zdenka Matusika), sance na vitezstvi by byla presto dosti mala.
Jinak ovsem preji hezky den vsem na prijmu (pokud jde o pocasi, s vyjimkou
kardiaku se to urcite splni),
Z. Matusik